Flip-Flap Smerter

Flip-flappen kan bruges til at sætte en dialog i gang om smerter.

Flip-Flap: Smerter
Del: - -

Tilmelding

På Fagligt Træf 2023 fokuserer vi på at forstå samspillet mellem MSB og de psykosociale påvirkninger i sammenhæng med arbejdet indenfor social-, sundheds- og omsorgsområdet. Vi retter fokus på betydningen af de psykosociale forhold, som kan spille ind på god ergonomi, oplevelsen af smerter, MSB og arbejdspladsens kultur, som påvirker arbejdsmiljøet, når vi udøver forflytning, pleje-, social og sundhedsarbejde i praksis. 

FAGLIGT TRÆF 2023

Pris og tilmelding

Prisen er 4.500 kr. inkl. overnatning i enkeltværelse, kursus materiale og forplejning.

Tilmelding sker efter "først til mølle-princippet". Bemærk: Efter 31. maj er din tilmelding økonomisk bindende. Vi kan desværre ikke give dig deltagergebyret tilbage, men du er velkommen til at sende en kollega, hvis du bliver forhindret. Giv os besked via mail til tth@bfa.dk  på hvem, der tager over.


Træffet er udsolgt


Henvendelse 

Spørgsmål vedr. det faglige indhold på Fagligt Træf rettes til projektleder Jytte Tolstrup Jensen. 
tlf. 2090 6813 
e-mail jtj@bfa.dk

Spørgsmål vedr. Tilmelding rettes til projektsekretær Terese Thomsen
tlf. 2784 7803
e-mail tth@bfa.dk

Vær særligt opmærksom på dette ved tilmelding

  • CVR-nummeret består af 8 tal, og er din virksomheds nummer. Hvis du ikke har det, kan du få det hos din leder eller regnskabsafdeling
  • Hvis du er offentligt ansat, skal du opgive dit EAN-nummer. Det består af 13 tal, som du kan få hos din chef, hvis du ikke har det selv.
  • Ved elektronisk fakturering med EAN-nummer har du mulighed for at tilføje identifikationsnummer til eget internt administrative brug. Spørg din leder om det nummer, hvis du ikke kender det.
  • NB: Hvis du arbejder i Københavns Kommune, skal du angive en bruger-id for at vi kan lave en faktura til dig. F.eks. Din e-faktura skal indeholde bruger-id på den person i Københavns Kommune, som skal godkende e-fakturaen, for eksempel NN99 eller POGR. Tjek venligst at du har angivet det korrekte bruger-id i din tilmelding.
  • Bemærk at alt fakturering foregår elektronisk, og på baggrund af de data du indtaster. Vær derfor opmærksom på at indtaste de rigtige oplysninger i faktureringsmodulet.
  • Du kan tilmelde flere deltagere på en gang. Derfor skal du have alle informationer klar på de andre fx deres e-mailadresse og ønsker til workshops og miniplenum oplæg.
  • Du har ved dette års Faglige Træf mulighed for at vælge mellem 10 workshops på dag 1. Du skal vælge to workshops - en til runde 1 og en til runde 2. Du kan læse om de 10 workshops her.
  • På dag 2 skal du vælge mellem fire miniplenum oplæg Du kan læse om de fire miniplenum oplæg her.

Senest revideret den 15. juni 2023