AFLYST! Tilmelding til Fagligt Træf 2020

Aflysning af faglig træf 2020 Vi havde glædet os til at byde jer velkommen til fagligt træf, men på baggrund af restriktioner og usikkerhed omkring kommende anbefalinger fra regeringen og sundhedsmyndigheder vedr. covid-19, er vi desværre nødsaget til at aflyse Fagligt træf 2020. Fagligt træf vender stærkt tilbage i 2021, hvor vi ser frem til at byde velkommen den 21-22. september på hotel Nyborg Strand. God sommer og på gensyn i 2021

Pris og tilmelding

Prisen er 4.500 kr. inkl. overnatning i enkeltværelse, kursusmateriale og forplejning.

Tilmeldingsfristen er 9. juni 2020. 

Tilmelding sker efter "først til mølle-princippet". Bemærk: Efter 9. juni er din tilmelding økonomisk bindende. Vi kan desværre ikke give dig deltagergebyret tilbage, men du er velkommen til at sende en kollega, hvis du bliver forhindret. Giv os besked via mail på hvem, der tager over.

Tilmeld dig til Fagligt Træf 2020 her.

Covid-19

BFA Velfærd og Off. administration forholder sig ret til evt. at aflyse Fagligt træf på baggrund af udviklingen af Covid-19. Beslutningen om evt. aflysning vil ske på baggrund af situationen, som den foreligger medio juni . En evt. aflysning vil ske inden der opkræves deltagerafgift og besked vil tilgå de tilmeldte til træffet medio juni.

Henvendelse 

Spørgsmål vedr. det faglige indhold på Fagligt Træf rettes til udviklingskonsulent Jytte Tolstrup Jensen. 
tlf. 20906813 
e-mail jtj@bfa.dk

Spørgsmål vedr. overnatning og tilmelding rettes til Terese Thomsen.
tlf. 2784 7803
e-mail tth@bfa.dk


Vær særligt opmærksom på dette ved tilmelding

  • Firmaet er din arbejdsplads, og det er adressen på arbejdspladsen, vi skal bruge
  • CVR-nummeret består af 8 tal, og er din virksomheds nummer. Hvis du ikke har det, kan du få det hos din leder.
  • Hvis du er offentligt ansat, skal du opgive dit EAN-nummer. Det består af 13 tal, som du kan få hos din chef, hvis du ikke har det selv.
  • Ved elektronisk fakturering med EAN-nummer har du mulighed for at tilføje identifikationsnummer til eget internt administrative brug. Spørg din leder om det nummer, hvis du ikke kender det.
  • NB: Hvis du arbejder i Københavns Kommune, skal du angive en bruger-id for at vi kan lave en faktura til dig. F.eks. Din e-faktura skal indeholde bruger-id på den person i Københavns Kommune, som skal godkende e-fakturaen, for eksempel NN99 eller POGR. Tjek venligst at du har angivet det korrekte bruger-id i din tilmelding.
  • Bemærk at alt fakturering foregår elektronisk, og på baggrund af de data du indtaster. Vær derfor opmærksom på at indtaste de rigtige oplysninger i faktureringsmodulet.
  • Du kan tilmelde flere deltagere på en gang. Derfor skal du have alle informationer klar på de andre fx deres e-mailadresse og ønsker til workshops og mini-plenum oplæg.
  • Du har ved dette års Faglige Træf mulighed for, at vælge mellem 10 workshops på dag 1. Der er 2 workshops runder, så du skal vælge to 2 workshops, altså en i hver workshoprunde. Du kan læse om de 10 workshops her. På dag 2 skal du vælge mellem tre miniplenum oplæg, her kan du kun vælge 1 oplæg. Du kan læse om de tre miniplenum oplæg her.

Senest revideret den 15. juni 2020