Del: - -

Tilmelding til Fagligt Træf 2022

FAGLIGT TRÆF 2022 ER UDSOLGT

Pris og tilmelding

Prisen er 4.500 kr. inkl. overnatning i enkeltværelse, kursus materiale og forplejning.

Tilmelding sker efter "først til mølle-princippet". Bemærk: Efter 15. juni er din tilmelding økonomisk bindende. Vi kan desværre ikke give dig deltagergebyret tilbage, men du er velkommen til at sende en kollega, hvis du bliver forhindret. Giv os besked via mail til tth@bfa.dk  på hvem, der tager over.

Henvendelse 

Spørgsmål vedr. det faglige indhold på Fagligt Træf rettes til projektleder Jytte Tolstrup Jensen. 
tlf. 2090 6813 
e-mail jtj@bfa.dk

Spørgsmål vedr. Tilmelding rettes til projektsekretær Terese Thomsen
tlf. 2784 7803
e-mail tth@bfa.dk

Vær særligt opmærksom på dette ved tilmelding

  • CVR-nummeret består af 8 tal, og er din virksomheds nummer. Hvis du ikke har det, kan du få det hos din leder eller regnskabsafdeling
  • Hvis du er offentligt ansat, skal du opgive dit EAN-nummer. Det består af 13 tal, som du kan få hos din chef, hvis du ikke har det selv.
  • Ved elektronisk fakturering med EAN-nummer har du mulighed for at tilføje identifikationsnummer til eget internt administrative brug. Spørg din leder om det nummer, hvis du ikke kender det.
  • NB: Hvis du arbejder i Københavns Kommune, skal du angive en bruger-id for at vi kan lave en faktura til dig. F.eks. Din e-faktura skal indeholde bruger-id på den person i Københavns Kommune, som skal godkende e-fakturaen, for eksempel NN99 eller POGR. Tjek venligst at du har angivet det korrekte bruger-id i din tilmelding.
  • Bemærk at alt fakturering foregår elektronisk, og på baggrund af de data du indtaster. Vær derfor opmærksom på at indtaste de rigtige oplysninger i faktureringsmodulet.
  • Du kan tilmelde flere deltagere på en gang. Derfor skal du have alle informationer klar på de andre fx deres e-mailadresse og ønsker til workshops og sessions.
  • Du har ved dette års Faglige Træf mulighed for at vælge mellem 10 workshops på dag 1. Der er 2 workshops runder, så du skal vælge to 2 workshops, altså en i hver workshoprunde. Du kan læse om de 10 workshops her. På dag 2 skal du vælge mellem 6 sessions, her kan du kun vælge en session. Du kan læse om de 6 session her

Senest revideret den 18. april 2023